دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت طراح گرافیک

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
1125*675 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
300DPI رزولوشن
3 تعداد فایل
4.8MB حجم فایل
کارت ویزیت دسته بندی

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت طراح گرافیک

کارت ویزیت

با وجود پیشرفت‌‌های روزافزون در عصر جدید و ظهور تکنولوژی‌هایی مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو از جمله گوگل، شاید به‌نظر برسد که  کارت ویزیت جایگاه خود را از دست داده است. در حالی که هنوز هم یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌آید. کارت ویزیت (business card) این فرصت طلایی و ارزشمند را به محصول و خدمات شما می‌دهد که در صورت نیاز، مشتریان با شما تماس گرفته و از خدمات شما استفاده کنند.

در صورتی که در طراحی ویزیت کارت نکات و استانداردهای لازم رعایت شده باشد و طرح کارت آن جذابیت مناسب را داشته باشد، در ذهن مشتری می‌ماند و در زمان مناسب برای او یادآوری می‌شود. با توجه به اهمیت business card در کسب و کار، طرح png یک دسته‌بندی را به آن اختصاص داده و سعی کرده انواع طرح کارت ویزیت را برای مشاغل مختلف به صورت خلاقانه و با کیفیت طراحی و ارائه نماید.

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت طراح گرافیک

طرح لایه باز کارت ویزیت

یکی از پر استفاده‌ترین طرح های لایه باز، طرح لایه باز کارت ویزیت می‌باشد که روزانه سفارشات زیادی برای طراحی آن دریافت می‌شود. تمامی طرح های لایه باز کارت ویزیت موجود در طرح png توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده است ضمن خلاقیت و نوآوری ار کیفیت بالا برخوردار می‌باشند و قطعاً رضایت شما را جلب خواهد نمود. فقط کافی است تا طرح آماده business card را دانلود و کمی سفارشی سازی کنید و در انتها برای مشتری خود چاپ کنید.

در طرح های کارت تمام اصول طراحی کارت ویزیت از جمله استفاده از المان ها، تصاویر و وکتورهای باکیفیت، استفاده از سایز استاندارد، استفاده از فونت‌های زیبا و خوانا در عنوان business card، توضیحات و آدرس، درج راه‌های ارتباطی متنوع، استفاده از مد CMYK به جای RGB، رعایت فضای مناسب برای برش، رنگ‌بندی مناسب و سایر موارد استاندارد طراحی لحاظ شده است. در مورد طرح لایه باز کارت ویزیت فرمتی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، فرمت PSD است که مربوط به نرم افزار گرافیکی فتوشاپ است.

هنگامی که شما با نرم افزار فتوشاپ کارت ویزیت خود را طراحی می‌کنید، در هنگام ذخیره فایل می‌توانید فرمت ذخیره شدن را PSD انتخاب و سپس فایل را ذخیره کنید. حالا هر بار که این فایل را باز کنید می‌توانید به صورت کامل آن را ویرایش کنید. با استفاده از طرح آماده کارت ویزیت و نرم‌افزار فتوشاپ طرح‌های خلاقانه و حرفه‌ای را مطابق با سلیقه خودتان خلق کنید.

اشتراک گذاری