دانلود فایل لایه باز و با کیفیت لوگو بازاریابی شبکه ای بادران گستران

ایرانیمحصول
RGB مد رنگی
20*10 ابعاد
PSD , JPG فرمت
95 رزولوشن
2 تعداد فایل
288KB حجم دانلود
نماد، لوگو دسته بندی

دانلود فایل لایه باز و با کیفیت لوگو بازاریابی شبکه ای بادران گستران

شرکت شبکه بادران گستران به عنوان اولین دارنده مجوز بازاریابی شبکه‌ای و پیشرو این صنعت در ایران می‌باشد که در شهریور 1390 توانست اولین مجوز بازاریابی شبکه ای از سوی کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای مستقر در مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن، تجارت را از آن خود کند.

ماموریت اصلی و بنیادین بادران ارائه‌ی راهکار یکپارچه و نهایی، برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانوار ایرانی است و تلاش مستمر و موثر برای تحقق اهداف و رضایت مشتریانش را، به عنوان اهم ضوابط خود می شناسد.

لوگو بازاریابی شبکه ای بادران گستران

لوگو بازاریابی شبکه ای بادران گستران

از دیگر اهداف شرکت بادران می‌توان به تولید و توزیع کالاهای باکیفیت ایرانی (با هدف قدم برداشتن در مسیر خودکفایی ملی و رونق اقتصاد و اشتغال) و همچنین توانمندسازی جمع کثیری از ایرانیان به عنوان توزیع‌کنندگان بادران اشاره کرد.

شرکت بادران در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر را به عنوان پرسنل در بخش اداری و تولیدی به کار گرفته است همچنین شرکت بادران به عنوان شرکت فعال در عرصه بازاریابی شبکه‌ای جمعیتی قریب به یک میلیون نفر را به عنوان توزیع‌کننده و بازاریاب محصولات شرکت در بدنه خود دارا است و این عدد به طور روز افزون در حال افزایش است.

اشتراک گذاری