دانلود طرح لایه باز بنر/پوستر شهادت شهید چمران و روز بسیج

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
540*980 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
50DPI رزولوشن
2 تعداد فایل
21.4MB حجم فایل
بنر,پوستر دسته بندی

دانلود طرح لایه باز بنر/پوستر شهادت شهید چمران و روز بسیج

طرح استند شهادت دکتر چمران با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح png طراحی شده است. در طرح لایه باز استند شهادت دکتر چمران و روز بسیج استادان از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است.

طرح استند دکتر چمران و روز بسیج استادان شامل تایپوگرافی مجاهد عارف شهید مصطفی چمران و نقاشی دیجیتال مصطفی چمران می باشد که المان های استفاده شده در بنر لایه باز دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح بنر ایستاده شهادت دکتر چمران و روز بسیج استادان را ویرایش نمایید.

دانلود طرح لایه باز بنر/پوستر شهادت شهید چمران و روز بسیج

ابعاد قابل چاپ لمپوست و استند دکتر چمران و روز بسیج استادان و کاربرد آن

سایز استند و لمپوست به هم نزدیک بوده و می توان طرح های استند و لمپوست را به جای هم استفاده نمود. با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و …) را دارا می باشد.

بنر استند 2 در 90، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 4 در 2 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتی که فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، طرح استند شهید چمران و روز بسیج اساتید قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی آید. طرح های لمپوست دکتر چمران با هدف زیباسازی و گرامیداشت شهید دکتر چمران در خیابان ها و طرح های استند روز بسیج استادان و دکتر مصطفی چمران در اماکن اداری، تاریخی، عمومی، سطح شهر و مراسمات ملی و مذهبی نصب می گردند.

اشتراک گذاری