دانلود طرح لایه باز تراکت پوشاک زنانه

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
2480*3508 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
300DPI رزولوشن
3 تعداد فایل
112MB حجم فایل
تراکت دسته بندی

دانلود طرح لایه باز تراکت پوشاک زنانه

دانلود تراکت مانتو فروشی با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح png طراحی شده است. در نمونه تراکت مانتو فروشی از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت مانتو زنانه مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و … رعایت گردیده است.

طرح لایه باز تراکت مانتو فروشی شامل عکس مدل زن می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح تراکت مانتو فروشی قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز پوشاک بانوان را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت گالری مانتو فروشی را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

دانلود طرح لایه باز تراکت پوشاک زنانه

ابعاد قابل چاپ طرح تراکت لایه باز مانتو زنانه و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی پوشاک زمستانه زنانه در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح مانتو فروشی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و … را دارا می‌باشد.

برای مثال تراکت خام مانتو اداری در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اشتراک گذاری