دانلود طرح لایه باز بنر برق صنعتی

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
3402*8504 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
72DPI رزولوشن
2 تعداد فایل
48.7MB حجم فایل
بنر دسته بندی

دانلود طرح لایه باز بنر برق صنعتی

طرح آماده بنر برق صنعتی با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح png طراحی شده است.

در طرح لایه باز بنر برق صنعتی از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در بنر لایه باز مشاغل مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تابلو مشاغل و … رعایت گردیده است.

المان‌های استفاده‌شده در طرح تابلو لوازم الکترونیکی قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان طرح بنر تبلیغاتی برق صنعتی را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تابلو بنر برق صنعتی را به طرح تابلوی شغل موردنظر خود تبدیل نمایید.

ابعاد قابل‌چاپ تابلو لوازم الکتریکی و کاربرد آن

ابعاد بنر بنر برق صنعتی در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح فروشگاه برق صنعتی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند کاغذ، بنر، فلکس و مش را دارا می‌باشد.

برای مثال بنر خام تجهیزات برقی در ابعاد 300 در 120 سانتیمتر رزولوشن 72 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 9 در 3 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگ‌تر نیز درصورتی‌که فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، افت کیفیت به چشم نمی‌آید.

طرح بنر مشاغل علاوه بر استفاده به‌عنوان تابلو در سر درب مغازه‌ها و اماکن تجاری، به‌منظور زیباسازی دکور و فضای داخلی کسب‌وکارها و مغازه‌ها قابل‌استفاده و نصب می‌باشد.

دانلود طرح لایه باز بنر برق صنعتی

اشتراک گذاری