تصاویر با کیفیت از لوگو و خودرو های بنز

ایرانیمحصول
RGB مد رنگی
larg ابعاد
PNG , JPG فرمت
72DPI رزولوشن
31 تعداد فایل
8.5MB حجم فایل
عکس استوک دسته بندی

تصاویر با کیفیت از لوگو و خودرو های بنز

تصاویر با کیفیت از لوگو و خودرو های بنز

نام گذاری جالب خودروهای بنز

مرسدس بنز دارای پنج مدل اصلی است که همیشه بخشی از نامگذاری هستند. این پنج مدل هسته‌ای A، B، C، E و S هستند. حروف اضافی که به حروف مدل اصلی در بسیاری از مدل‌ها مانند CLA و GLC اضافه می‌شوند نیز معانی دارند. مدل های مرسدس بنز مانند مرسدس بنز CLS و مرسدس بنز CLA دارای حروف CL هستند. CL به این معنی است که این وسیله نقلیه یک کوپه 4 در است و بنابراین فقط برای کوپه های چهار در از خط تولید مرسدس بنز اعمال می شود.
همچنین مدل هایی مانند مرسدس بنز SL و مرسدس بنز SLC در نام خود دارای حروف SL هستند تا به عنوان خودروی رودستر متمایز شوند. این خودروهای رودستر اغلب خودروهای دو سرنشینه هستند که دارای سقف کانورتیبل سقف سخت هستند.

آخرین اما نه کم اهمیت، مدل های متعدد که دارای حروف GL هستند. پیشوند GL این خودروها به معنای نشان دادن نشانه معروف مرسدس بنز کلاس G SUV است که نشانه شاسی بلند مرسدس بنز است. بنابراین، هر خودروی مرسدس بنز با حروف GL یک شاسی بلند محسوب می شود.

آیا شاسی بلند خودرو های بنز هیبریدی یا الکتریکی وجود دارد؟

نسخه‌های هیبریدی و الکتریکی با برد حدود 420 کیلومتر در دسترس هستند. باتری بنز GLA در کمتر از سه ساعت کاملاً شارژ می شود. GLC و GLE هر دو هیبریدی پلاگین دیزل-الکتریکی هستند.
برخی از مدل های GLC، GLE و GLS با موتورهای بنزینی دارای قدرت هیبریدی ملایم هستند که مرسدس آن را “EQ-Boost” می نامد. آنها یک سیستم الکتریکی اضافی دارند که به بهبود آلاینده ها و مصرف سوخت کمک می کند، اما گزینه برق خالص را به شما نمی دهد.

دو شاسی بلند مرسدس بنز کاملاً الکتریکی وجود دارد: EQA و EQC، برد این دو مدل حدود 420 کیلومتر است.

خودرو های بنز Mercedes AMG GT در 2025 باز می گردد

اشتراک گذاری