دانلود طرح لایه باز تراکت ریسو سالن زیبایی

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
1748*2480 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
300DPI رزولوشن
2 تعداد فایل
1.27MB حجم فایل
تراکت دسته بندی

دانلود طرح لایه باز تراکت ریسو سالن زیبایی

دانلود تراکت ریسو سالن زیبایی

دانلود تراکت ریسو سالن زیبایی،شما با خرید و دانلود فایل‌های لایه باز تراکت ریسو می‌توانید در بازار کار خود با این روش جذب مشتری بهتری داشته باشید. همچنین می‌توانید فایل‌های Riso open layer tract را دانلود کرده و در نرم‌افزار فتوشاپ و ایلوستریتور با سلیقه خود ویرایش  و سفارش سازی کنید.

دانلود طرح لایه باز تراکت ریسو سالن زیبایی

تراکت لایه باز ریسو سیاه و سفید برای تبلیغات در  تمامی مشاغل یکی از پرطرفدارترین روش تبلیغاتی از ابتدا تا به امروز بوده است. در این مجموعه شما کاربران عزیز می‌توانید طرح‌های گرافیکی لایه‌باز (دانلود تراکت ریسو سالن زیبایی) با کیفیت بالا، طرح‌های متنوع تبلیغاتی و جذاب را برای تبلیغات تجاری، شرکتی، عمومی و مشاغل دیگر در ابعاد مناسب، در قالب psd لایه باز دانلود کنید. استفاده از تراکت‌های ریسو نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه شده بلکه با استفاده از آن با طرح‌های گرافیکی زیبا به تبلیغات خود جذابیت می‌‌دهید.

مجموعه tarhpng در هر لحظه از شبانه روز مشغول طراحی و ساخت طرح های تجاری و تبلیغاتی برای شما کاربران عزیز می‌باشند که بدون نیاز به هیچگونه دانش گرافیکی و کامپیوتری می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به طرح های مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

خصوصیات (properties):

فرمت : PSD
ابعاد : کیفیت ثابت دارد و با توجه به برداری بودن می‌توان آن را در هر ابعادی تغییر سایز داد.

نحوه استفاده (user manual):

پس از دانلود فایل ابتدا آن را از حالت zip خارج کنید، سپس برای مشاهده و ویرایش تصاویر لایه‌باز PSD، از نرم‌افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) استفاده کنید.

توجه: برای جلوگیری از هرگونه مشکل، لطفا از نسخه‌های به‌روز نرم‌افزار Adobe Photoshop استفاده کنید.

اشتراک گذاری