دانلود طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور

ایرانیمحصول
CMYK مد رنگی
2480*3508 pixels ابعاد
TIF,JPG فرمت
300DPI رزولوشن
3 تعداد فایل
11.9MB حجم فایل
تراکت دسته بندی

دانلود طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور

طرح تراکت کلاس کنکور

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه کنکور نقش بسیار مهمی دارند. این دو عامل می‌توانند به عنوان ابزارهایی برای جذب مخاطبین جدید، اطلاع‌رسانی در مورد خدمات ارائه شده، و افزایش شناخت برند آموزشگاه عمل کنند. با استفاده از تراکت‌ها، آموزشگاه‌ها می‌توانند به طراحی جذاب و متناسبی با مخاطبان خود، اطلاعات مهمی را ارائه دهند و به‌طور مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، تراکت‌ها ابزاری کارآمد برای اطلاع‌رسانی در محل‌های عمومی مانند مدارس، کتابخانه‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر اماکن عمومی هستند. این ابزارها به طور مستقیم به دست مخاطبان می‌رسند و می‌توانند توجه آن‌ها را به خدمات ویژه آموزشگاه جلب کنند. همچنین، تراکت‌ها می‌توانند شامل کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه برای جلب توجه مخاطبان باشند و به افزایش فروش و ثبات مشتریان کمک کنند.

با توجه به هزینه نسبتاً کم تولید و چاپ تراکت‌ها، آموزشگاه‌ها می‌توانند به طور موثری از این ابزارها برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده کنند. با بهره‌گیری از استراتژی‌های تبلیغاتی مناسب و تراکت‌های جذاب، آموزشگاه‌ها می‌توانند رقابت را در بازار افزایش دهند و به افزایش تعداد دانش‌آموزان و درآمد خود بیشترین رسیدند.

طراحی لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور با زمینه آبی و عکس دانش‌آموز می‌تواند بسیار جذاب و مؤثر باشد. انتخاب رنگ آبی برای زمینه کارت ویزیت معمولاً با احساس آرامش، اطمینان و قدرت ارتباط ذهنی مرتبط است. این رنگ می‌تواند اعتماد به نفس را در مخاطبان ایجاد کند و به شناخت برند کمک کند.

علاوه بر این، افزودن عکس یک دانش‌آموز به کارت ویزیت می‌تواند ارتباط انسانی و دوستانه‌تری با مخاطبان ایجاد کند. این عکس می‌تواند یک لحظه واقعی از زندگی در آموزشگاه را نشان دهد، که احساس ارتباط و تعامل با دانش‌آموزان را تقویت می‌کند و به مخاطبان اعتماد بیشتری به آموزشگاه منتقل می‌کند.

استفاده از لایه باز در طراحی کارت ویزیت به آسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا طرح را با توجه به نیازهای خود ویرایش کنند. آنها می‌توانند عناصر گرافیکی را تغییر دهند، اطلاعات مختلف را اضافه یا حذف کنند، و حتی رنگ‌ها و فونت‌ها را به سلیقه خود تنظیم کنند.

این طرح لایه باز به طراحان اجازه می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، طرح را بهبود بخشند و اطلاعات را به راحتی به‌روزرسانی کنند. با این کار، کارت ویزیت همواره به‌روز و حاوی اطلاعات دقیقی درباره آموزشگاه خواهد بود که به افراد کمک می‌کند تا به راحتی با آموزشگاه تماس بگیرند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان طرح png طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

دانلود طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور

عناصر طرح تراکت آموزشگاه علمی کنکور

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل:عکس دانش آموز ،  وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان طرح png در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دانش آموز در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

آموزشگاه کنکور , تراکت موسسه علمی و آموزشی , طرح تراکت کلاس کنکور , کلاس های کنکور , تراکت کلاس های درسی کنکور , طرح تراکت موسسه علمی و آموزشی , تراکت لایه باز , تراکت آموزشگاه کنکور , طرح تراکت تبلیغاتی , تراکت رنگی کلاس کنکور , تراکت ایرانی , تراکت کلاس های تابستان , موسسه علمی و آموزشی , طرح تراکت , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , کلاس کنکور , تراکت کلاس کنکور , آموزشگاه علمی , طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور ,

اشتراک گذاری